شرکت ناوگان سبز پایدار انتخاب (دکادیزل)، موفق به دریافت گواهینامه ISO 9001 با عنوان مدیریت کیفیت در بخش تولید و خدمات شد.

دکادیزل Deka Dicsel، یکی از زیرمجموعه های هلدینگ لجستیک دکا و بازوی پرقدرت حمل و نقل سنگین این هلدینگ می باشد. همچنین تنها شرکت حمل و نقل در ایران است که با استفاده از تجهیزات و تیم متخصص خود، قادر به تعمیر و نگهداری از انواع ماشین سنگین است و این خدمات را به تمامی صاحبان بار و سازمان ها و ارگان های بزرگ نیز ارائه می کند.
یکی از مهم ترین استانداردهای تدوین شده در سازمان جهانی استاندارد یا ISO ، گواهینامه ISO 9001 است که به منظور تایید سیستم مدیریت کیفیت یا QMS به کار می رود.
این گواهینامه که در بیش از 187 کشور دنیا مورد موافقت و اجرا واقع شده است، شامل استانداردهای کلیدی ازین قبیل می باشد:
الزامات QMS
مسئولیت های مدیریت
مدیریت منابع
تحقق محصول
اندازه گیری، تجزیه و تحلیل و بهبود QMS
رویکرد مبتنی بر ریسک
استاندارد یا گواهینامه ISO 9001 ، مشخصات و الزاماتی را تعیین می کند که یک سازمان باید به منظور ارتقا کیفیت محصولات و خدمات خود رعایت کند.
از جمله مزایای دریافت این ISO برای شرکت ها، می توان به افزایش اعتماد مشتریان به ارائه خدمات و محصولاتی با کیفیتی یکسان در طول زمان اشاره کرد. این اطمینان و همچنین رعایت استانداردها، باعث بهبود رضایت مشتریان می شود. شرکت ها تلاش می کنند برای حفظ جایگاه خود و مطابقت خدمات شان با استانداردهای این ایزو، بطور مداوم فرایندهای خود را بهبود دهند و نقاط ضعف خود را شناسایی و رفع کنند. این اتفاق سبب بالا رفتن رقابت پذیری شرکت ها می شود، اعتماد به نفس کارکنان را افزایش می دهد و موجب دسترسی به بازارهای جدید می شود.
در نهایت نشان ISO 9001 کمک می کند که مشتریان، در انتخاب خدمات یا محصولات مورد نظرشان، بهتر تصمیم گیری کنند و شرکت ها نیز به بهبود مستمر خدمات و محصولات خود، متعهد بمانند.
شرکت دیزل، پیش از این موفق به دریافت مجوز “بزرگ مقیاس هوشمند کشوری” شده بود. این شرکت در عمر یکسال و نیمه ی خود، استانداردهایش را به اندازه ای بهبود بخشید که موفق به دریافت گواهینامه ISO 9001 شد و گامی دیگر در جهت توسعه و بهبود خدمات خود برداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *