حضور هلدینگ دکالجستیک در دومین رویداد ملی حمل و نقل دانش بنیان

دومین رویداد ملی حمل و نقل دانش بنیان با حضور هلدینگ دکالجستیک و طیف گسترده ای از سازمان های فعال در حوزه حمل و نقل و شرکت های دانش بنیان برگزار شد.

محوریت اصلی دومین سال این رویداد بر کاهش آلودگی هوا، معرفی و بررسی وسایل برقی و تجهیزات شارژ، هوشمندسازی و هوش مصنوعی، مدیریت ترافیک و اطلاع رسانی تجهیزات حمل‌ونقل ریلی قرار داشت.

هلدینگ دکالجستیک با حضور در این رویداد، علاوه بر معرفی تجهیزات و خدمات خود در صنعت لجستیک، از جدیدترین اپلیکیشن خود به نام دکابار نیز رونمایی کرد.

دکابار، بزرگترین اپلیکیشن ارتباطی در صنعت حمل و نقل است، که زمینه ی برقراری ارتباط مستقیم و بی واسطه، بین صاحبان بار و رانندگان را فراهم می کند. این اپلیکیشن با در اختیار داشتن اطلاعات راننده های ماشین سنگین و صاحبان بار، این امکان را به افراد، سازمان ها یا شرکت ها می دهد که محموله ها و مرسولات خود را با مناسب ترین قیمت به راننده موردنظرشان بسپارند و در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنند.

هلدینگ دکالجستیک در این نمایشگاه ، انواع خدمات پستی داخلی و بین المللی شرکت دکاپست را به اطلاع بازدیدکنندگان رساند و همچنین ربات پله رو تولید شده توسط مخترعین این هلدینگ را در غرفه خود در معرض نمایش قرار داد.

هومن پشنگیان، مدیرعامل هلدینگ دکالجستیک، ضمن بازدید از نمایشگاه گفت: ایده ها و طرح های خلاقانه و نوآورانه ای خصوصا در حوزه های نرم افزاری، ترافیکی و بازارگاه در این رویداد به نمایش گذاشته شده است. رویکرد هلدینگ دکالجستیک نیز به عنوان یک شرکت پیشتاز، معرفی دستاوردهای مختلف خود در زمینه حمل و نقل و لجستیک بوده است. و امیدواریم شاهد پیشرفت روزافزون این صنعت در کشور عزیزمان باشیم.

دومین رویداد ملی حمل و نقل دانش بنیان، از تاریخ 11 اردیبهشت ماه لغایت 14 اردیبهشت ماه سال 1403 در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *