شرکت امین ترابر انتخاب (DEKA WORLD)، یکی از زیرمجموعه های هلدینگ دکا لجستیک، به عنوان یکی از اعضای فدراسیون بین المللی انجمن های حمل و نقل کالا ( FIATA ) پذیرفته شد.فیاتا که به عنوان «صدای جهانی شرکت‌های حمل و نقل» شناخته می شود، مخففThe International Federation of Freight Forwarders Associations می باشد. این فدراسیون، سازمانی غیردولتی و عضوپذیر است که در ۳۱ می ۱۹۲۶ در شهر وین اتریش تأسیس شد و اکنون تقریبا در 150 کشور دنیا، نمایندگی دارد. فیاتا که در واقع، نماینده تمامی شرکت های حمل و نقل بین المللی در دنیا محسوب می شود، 109 عضو انجمن، بیش از 5 هزار و پانصد عضو انفرادی و حدود 40 هزار نماینده از شرکت های لجستیکی و فورواردری در سراسر دنیا دارد.
این سازمان با برگزاری کنگره، جلسات آموزشی، ارائه اسناد و فرم ها و انتشارات خود، برترین شیوه های حمل و نقل کالا در سطح جهانی را در میان شرکت های لجستیکی رواج می دهد. همچنین، به وسیله تعاملات گسترده اش با سازمان تجارت جهانی، آژانس های ملل متحد و دیگر سازمان های بین المللی، از منافع اعضای خود دفاع می کند و سبب ارتقای منافع صنعت حمل و نقل می شود.
فیاتا برای برخی از سازمان ها مانند شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد، ECE ، ECOSOC ، ESCAP ، ESCWA و کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل (UNCTAD) نقش مشاوره ای دارد.
اعضای سازمان فیاتا در دو دسته اعضای انجمن و اعضای انفرادی طبقه بندی می شوند. شرکت امین ترابر انتخاب DEKA WORLD، در سال 2024 به عنوان یکی از اعضای انفرادی این سازمان پذیرفته شد و ملزم به رعایت قوانین و اهداف FIATA می باشد. از آنجایی که رسالت فیاتا، بهبود و پیشرفت حمل و نقل بین المللی در دنیاست، می کوشد تا تمامی شرکت های لجستیکی را با قوانین حمل و نقل بین المللی آشنا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *