دریافت تندیس و لوح تقدیر از جشنواره امتنان 1403

 

هلدینگ لجستیک دکا، در سی و پنجمین جشنواره امتنان، ضمن درخشش به عنوان شرکت نمونه استانی، موفق به کسب تندیس و لوح تقدیر برترین شرکت، از این جشنواره شد.

جشنواره امتنان، هرساله با هدف گسترش فرهنگ کار و خلاقیت، انگیزه‌بخشی، اعتمادآفرینی و همدلی در جامعه کار و تلاش، ایجاد بستر مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار، نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه جامعه و تقویت فعالیت‌های دانش‌بنیان، در سه بخش مقدماتی، استانی و کشوری برگزار می گردد.

ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها، در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و ضوابط اجرایی، هرسال اقدام به شناسایی و انتخاب کارگران مخترع، مبتکر و خلاق و مدیران واحدهای برتر در سراسر کشور می کنند و منتخبان ملی در هفته کارگر، با حضور مقامات کشوری معرفی و تقدیر ‌می شوند.

سی و پنجمین جشنواره امتنان در بخش استان اصفهان، با حضور نرجس بختیارخلج (مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان)، میثم مداحی (مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان)، احمدرضا معینی (رئیس کانون شورای اسلامی کار استان اصفهان) و سایر مسئولین استانی در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

مهدی کریمی (مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان) به عنوان دبیر جشنواره استانی امتنان در اصفهان، در ابتدای این مراسم گزارشی از فرآیند ثبت‌نام، داوری و انتخاب برترین‌های جشنواره ارائه کرد.

پس از آن، احمدرضا معینی (رئیس کانون شورای اسلامی کار استان اصفهان) به عنوان نماینده کارگران این استان، به مشکلات کارگران پرداخت.

میثم مداحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان نیز در این مراسم بیان کرد: تلاش این اداره کل در یک سال اخیر، تحقق عدالت مزدی و گسترش چشمگیر شبکه بهداشت کارگران استان در حوزه جامعه کار و تولید بوده است.

بختیارخلج مشاور وزیر در امور بانوان نیز به عنوان سخنران محوری این مراسم ضمن قرائت پیام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تبریک هفته گرامیداشت کار و کارگر، به لزوم تحقق عدالت اجتماعی برای کارگران اشاره کرد.

در این مراسم که پنجشنبه، 13 اردیبهشت ماه سال 1403 برگزار شد، بیش از سیصد نفر از جامعه کار و تولید و تعاون حضور داشتند و از برترین‌های جامعه کار و تولید استان اصفهان تقدیر شد.

عنوان شرکت نمونه و برتر استان اصفهان، به هلدینگ دکالجستیک تعلق گرفت و هومن پشنگیان مدیرعامل این شرکت، لوح تقدیر و تندیس این جشنواره را دریافت کرد.

در سی و پنجمین جشنواره امتنان، همچنین میثم موگویی از شرکت گروه صنعتی انتخاب به عنوان کارگر نمونه بخش خدمات، انتخاب شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *